İNTERNET BANKACILIĞI
Önerilen Aramalar

Sıkça Sorulan Sorular

Fibabanka İnternet Bankacılığı nedir?

Fibabanka İnternet Bankacılığı,7 gün 24 saat şubeye gitmeden pek çok bankacılık işlemini, internet erişiminin olduğu her yerden kolaylıkla yapabileceğiniz servis kanalımızdır.

Fibabanka İnternet Bankacılığı’nı kullanmak için ne yapmalıyım?

  • Bireysel Kullanıcı olmak için; Fibabanka müşterisi olmanız yeterlidir. www.fibabanka.com.tr linkinden Bireysel Fibabanka İnternet Bankacılığı sayfasına ulaşıp, açılan sayfada "Yeni Bireysel Kullanıcı Talebi" üzerinden bilgilerinizin girilmesi ardından, cep telefonunuza SMS olarak şifreniz iletilecektir. Fibabanka İnternet Bankacılığı'na bu şifre ile giriş yapabilirsiniz. Müşteri numaranızı bilmiyorsanız veya giriş aşamasında sorun yaşıyorsanız 444 88 88 Fibabanka Telefon Bankacılığı'nı arayabilirsiniz.
  • Kurumsal Fibabanka İnternet Bankacılığı hakkında bilgi almak için Fibabanka Şubelerine başvurmanızı rica ederiz.

Fibabanka İnternet Bankacılığı’nı kullanırken nelere dikkat etmeliyim?

  • Fibabanka İnternet Bankacılığı'na, tarayıcınızın adres çubuğuna www.fibabanka.com.tr adresini yazarak giriniz. E-posta ile gelen linkler yolu ile veya başka internet adresleri üzerinden kesinlikle giriş yapmayınız.

  • Bankamız, e-posta yoluyla müşterilerinin kişisel bilgilerini güncellemesini istemez, şifre değişiklikleri yaptırmaz. Daha detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.

Müşteri Numarası nedir?

Müşteri numarası, Fibabanka'da hesabınız açılırken size özel olarak verilen, Bankamızda sizi tanımlayan numaradır. Müşteri numaranızı bilmiyorsanız veya unuttuysanız 444 88 88 Fibabanka Telefon Bankacılığı'nı arayarak veya Fibabanka şubelerine başvurarak öğrenebilirsiniz.

Kullanıcı Adı nedir?

Kullanıcı adı, Fibabanka İnternet Bankacılığı'na giriş yaparken kullanılan, kullanıcı tarafından tanımlanmış bir koddur. Yeni bireysel kullanıcı adınızı oluştururken ön koşullara uymak şartı ile istenilen kod belirlenebilir. Kullanıcı adınız 1 kereye mahsus olmak üzere belirlenir ve sonrasında değiştirilemez.

Kullanıcı Adı nasıl değiştirilir?

Kullanıcı adınızı 1kere belirledikten sonra değişiklik yapılamamaktadır.

Fibabanka İnternet Bankacılığı Şifresi nedir?

İnternet şifresi, Fibabanka İnternet Bankacılığı'na girerken kullanılan karakter dizisidir. Şifrenizi unutmanız durumunda Fibabanka İnternet Bankacılığı giriş sayfasında şifremi unuttum linkini tıklayıp şifrenizi tekrar oluşturabilirsiniz.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

Fibabanka İnternet Bankacılığı Güvenlik menüsünden "Şifre Değiştir" adımını kullanarak şifre değişiklik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Güvenlik Resmi ve Mesajı nedir?

Kullanıcı adı ve şifre girildikten sonra, tek kullanımlık SMS şifresi girilen sayfada güvenlik resmi ve güvenlik mesajı gösterilir. Müşteri bu bilgilerin kendi belirlediği şekilde olup olmadığını görerek, Fibabanka İnternet Bankacılığı'na girdiğinden emin olması sağlanır.

Tek Kullanımlık SMS Şifresi cep telefonuma gelmezse ne yapmalıyım?

Tek Kullanımlık SMS Şifresi gönderiminde operatör kaynaklı olarak iletim süreleri değişebilmektedir. SMS şifrenizi alamıyorsanız lütfen 444 88 88 Fibabanka Telefon Bankacılığı'nı arayınız.

Fibabanka İnternet Bankacılığı sayfası boş geldiğinde ne yapmalıyım?

Bu durum internet tarayıcınızdan kaynaklı olabilir. Destek için 444 88 88 Fibabanka Telefon Bankacılığı'nı arayabilirsiniz.

Fibabanka İnternet Bankacılığı’nda hesaplarımı kapatabilir miyim?

Evet. Hesap Kapama adımı ile tüm vadeli hesaplar ile Fibabanka İnternet Bankacılığı'ndan açılan sıfır bakiyeli vadesiz hesaplarınızı kapatabilirsiniz.

Fibabanka İnternet Bankacılığı’ndan yaptığım işlemlerde nasıl dekont alacağım?

Bir önceki yılın Ocak ayı başına kadar yapmış olduğunuz tüm işlemlere ait dekontları, Fibabanka İnternet Bankacılığı'ndan Hesaplar, Hesap Bilgileri/Hareketleri adımından Hesap seçimini yaptıktan sonra görüntüleyebilirsiniz. Dekontlar, bilgilendirme amaçlıdır. Dekontunuzu resmi işlemlerinizde kullanmak istediğinizde, en yakın  Fibabanka şubesine başvurarak temin edebilirsiniz.

Fibabanka İnternet Bankacılığından yaptığım işlemlerden alınan ücretler nelerdir?

Fibabanka İnternet Bankacılığı'ndan yapılan EFT ve Havale işlemleri ücretsizdir. Diğer işlem ücretlerini görmek için tıklayınız.

Fibabanka İnternet Bankacılığı’nda yapacağım işlemlerde saat sınırlaması var mı?

EFT işlemlerinizi, iş günlerinde saat 09:00 ile 17:00 arasında gerçekleştirebilir, 7 gün 24 saat ileri tarihli EFT talimatı verebilirsiniz. Havale ve fatura ödeme işlemlerinizi ise 7 gün 24 saat gerçekleştirebilirsiniz.

Yanlış bir hesaba EFT yaptım, iptal işlemi için ne yapabilirim?

444 88 88 Fibabanka Telefon Bankacılığı’nı arayarak iptal talebinizi iletebilirsiniz.

Fibabanka İnternet Bankacılığı’ndan yapılan işlemler için alt/üst limit nedir?

Fibabanka İnternet Bankacılığı’nda, Güvenlik, İşlem Limit ve Erişim Yönetimi adımını kullanarak Fibabanka İnternet Bankacılığı'ndan yapılan tüm işlemleriniz için günlük/anlık limit belirleyebilirsiniz. Bu adımdan sadece limit azaltma işlemi yapabilirsiniz.  Limitin tekrar yükseltilmesi sadece şubelerimiz kanalı ile yapılmaktadır.

Fibabanka İnternet Bankacılığı’nı daha güvenli hale getirmek için ne yapmalıyım?

Fibabanka İnternet Bankacılığı Güvenlik menüsünden Tarih/Saat, Yurt Dışı Erişim, IP Erişim kısıtlamaları yapabilir, bilgilendirme mesajları seçeneği ile hesabınızdan Fibabanka İnternet Bankacılığı ile yapılan tüm işlemler için bilgilendirme alabilirsiniz.

Cep telefonu numaramı ve e-posta adresimi nasıl güncelleyebilirim?

Cep telefonu numaranızı Fibabanka şubelerine başvurarak, e-posta adresinizi 444 88 88 Fibabanka Telefon Bankacılığı'nı arayarak veya Profil, Kişisel Bilgiler, E-mail adresleri adımını kullanarak güncelleyebilirsiniz.

Kurumsal İnternet Bankacılığı’nda alt kullanıcı tanımlama işlemini nasıl gerçekleştirebilirim?

Fibabanka Kurumsal İnternet Bankacılığı kullanımı için tüm tüzel kişi müşterilerimiz başvuru yapabilir. Fibabanka Kurumsal İnternet Bankacılığı kullanıcı başvuruları şubelerimizden gerçekleştirebilir, Kurumsal İnternet Bankacılığı giriş ekranı “Yeni Kurumsal Kullanıcı Talebi” adımından ve Kurumsal İnternet Bankacılığı’na giriş yaptıktan sonra Kullanıcı Yönetimi, Yeni Kullanıcı Talebi menü adımından başvuru yapılabilir.

Kurumsal İnternet Bankacılığı giriş ekranından yapılan başvuruların geçerli olabilmesi için şirket yetkileri tarafından imzalanmış başvuru formunun şubenize iletilmesi gerekmektedir.

Kurumsal İnternet Bankacılığına giriş yapıldıktan sonra tam yetkili kullanıcılar herhangi bir dokümana gerek olmadan, hazırlayıcı veya izleyici kullanıcı tanımlayabilirler. Yeni yetkili ve onaycı kullanıcı talepleri için ise şirket yetkilileri tarafından imzalanmış başvuru formunun şubelerimize iletilmesi gerekir.