İNTERNET BANKACILIĞI
Önerilen Aramalar

Sıkça Sorulan Sorular

Fibabanka İnternet Bankacılığı nedir?

Fibabanka İnternet Bankacılığı,7 gün 24 saat şubeye gitmeden pek çok bankacılık işlemini, internet erişiminin olduğu her yerden kolaylıkla yapabileceğiniz servis kanalımızdır.

Fibabanka İnternet Bankacılığı’nı kullanmak için ne yapmalıyım?

  • Bireysel Kullanıcı olmak için; Fibabanka müşterisi olmanız yeterlidir. www.fibabanka.com.tr linkinden Bireysel Fibabanka İnternet Bankacılığı sayfasına ulaşıp, açılan sayfada "Şifre Al / Unuttum" akışından T.C. kimlik numaranız ile müşteri numaranız ya da kart bilgileriniz ile şifrenizi belirleyip giriş yapabilirsiniz.
  • Müşteri numaranızı veya FibaAnahtar’ınızı bilmiyorsanız veya giriş aşamasında sorun yaşıyorsanız 444 88 88 Telefon Bankacılığı'nı arayabilirsiniz.
  • Kurumsal Fibabanka İnternet Bankacılığı hakkında bilgi almak için şubelerimize başvurmanızı rica ederiz.

Fibabanka İnternet Bankacılığı’nı kullanırken nelere dikkat etmeliyim?

  • Fibabanka İnternet Bankacılığı'na, tarayıcınızın adres çubuğuna www.fibabanka.com.tr adresini yazarak giriniz. E-posta ile gelen linkler yolu ile veya başka internet adresleri üzerinden kesinlikle giriş yapmayınız.

  • Bankamız, e-posta yoluyla müşterilerinin kişisel bilgilerini güncellemesini istemez, şifre değişiklikleri yaptırmaz. Daha detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.

Fibabanka İnternet Bankacılığı’na Fibabanka Mobil’den onay vererek nasıl girebilirim?

Fibabanka Mobil uygulamamıza bugüne kadar en az bir kez giriş yaptıysanız; İnternet Bankacılığına giriş yaparken T.C. kimlik veya müşteri numaranızı girip "devam" dedikten sonra, kullandığınız cep telefonuna Bankamızdan bir bildirim gelecektir.

Fibabanka Mobil'e gelen bu bildirime tıklayıp açtıktan sonra, açılacak ekrana İnternet veya Mobil Bankacılık şifrenizi girip "onay"a bastıktan sonra İnternet Bankacılığına otomatik olarak giriş gerçekleştireceksiniz.

Fibabanka Mobil uygulamasına ilk girişinizde bildirim izni vermemeniz durumunda, Fibabanka Mobil'den bildirim alamayacağınızı paylaşmak isteriz. Bunun yerine Fibabanka Mobil uygulamanıza girip, açılan "ara ekran"a İnternet veya Mobil Bankacılığı şifrenizi girerek İnternet Bankacılığı’na giriş yapabilirsiniz.

Sahip olduğunuz cihazınızın bildirim ayarlarından Fibabanka Mobil'e izin verip vermediğinizi kontrol etmenizi önemle hatırlatmak isteriz. Eğer bildirim izniniz kapalıysa, Fibabanka İnternet Bankacılığı'na giriş yaparken kullanacağınız mobil bildirimin gelmesi için bildirimlerinizi mutlaka açmanız gerekmektedir.

Fibabanka İnternet Bankacılığı’na girerken Fibabanka Mobil’e bildirim gelmiyor, ne yapmalıyım?

Sahip olduğunuz cihazınızın bildirim ayarlarından Fibabanka Mobil'e izin verip vermediğinizi kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer bildirim izniniz kapalıysa, Fibabanka İnternet Bankacılığı'na giriş yaparken kullanacağınız mobil bildirimin gelmesi için bildirimlerinizi açmanız gerekmektedir.

Fibabanka İnternet Bankacılığı'na girişte Fibabanka Mobil'den onay vermek yerine, SMS şifresi ile girmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

Fibabanka Mobil uygulamamızı hiç kullanmadıysanız, İnternet Bankacılığı'na giriş yaparken T.C. kimlik veya müşteri numaranızı girdikten sonra size SMS ile gönderilen şifre ile işleminize devam edebilirsiniz.

Eğer Fibabanka Mobil uygulamamızı kullanıyorsanız, İnternet Bankacılığı'na giriş yaparken bir daha SMS şifresi kullanmanıza gerek olmayacaktır.

Fibabanka İnternet Bankacılığı’na giriş şifrem bloke oldu. Ne yapmalıyım?

Fibabanka İnternet Bankacılığı veya Fibabanka Mobil giriş sayfasında yer alan "Şifre Al / Unuttum" akışından T.C. kimlik numaranız ile müşteri numaranız ya da kart bilgileriniz ile şifrenizi belirleyip giriş yapabilirsiniz. Bu adımı tamamladıktan sonra blokeniz kaldırılmış olacaktır.

Müşteri Numarası nedir?

Müşteri numarası, Fibabanka'da hesabınız açılırken size özel olarak verilen, Bankamızda sizi tanımlayan numaradır. Müşteri numaranızı bilmiyorsanız veya unuttuysanız 444 88 88 Fibabanka Telefon Bankacılığı'nı arayarak veya Fibabanka şubelerine başvurarak öğrenebilirsiniz.

Fibabanka İnternet Bankacılığı Şifresi nedir?

İnternet şifresi, İnternet Bankacılığı'na ya da Fibabanka Mobil'e girerken kullanılan karakter dizisidir. Şifrenizi unutmanız durumunda Fibabanka İnternet Bankacılığı veya Fibabanka Mobil giriş sayfasında yer alan Şifre Al / Unuttum akışına tıklayıp şifrenizi tekrar oluşturabilirsiniz.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

Fibabanka İnternet Bankacılığı veya Fibabanka Mobil'de yer alan Güvenlik menüsünden "Şifre Değiştirme" adımını kullanarak şifre değişiklik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Güvenlik Resmi nedir?

T.C. kimlik numarası/müşteri numarası ve şifre girildikten sonra, tek kullanımlık SMS şifresi girilen sayfada güvenlik resmi gösterilir. Müşterinin bu bilgilerin kendi belirlediği şekilde olup olmadığını görmesi ve Fibabanka İnternet Bankacılığı'na girdiğinden emin olması sağlanır.

Tek Kullanımlık SMS Şifresinin cep telefonuma gelmemesi durumunda ne yapmalıyım?

Fibabanka Mobil uygulamamızı hiç kullanmadıysanız, İnternet Bankacılığı'na giriş yaparken T.C. kimlik numarası/müşteri numaranızı girdikten sonra size SMS ile gönderilen şifre ile işleminize devam edebilirsiniz.

Eğer Fibabanka Mobil'i hiç kullanmadıysanız ve SMS şifrenizi alamıyorsanız, lütfen 444 88 88 Fibabanka Telefon Bankacılığı'nı arayınız.

Tek Kullanımlık SMS Şifresi gönderiminde operatör kaynaklı olarak iletim süreleri değişebilmektedir.

Eğer Fibabanka Mobil uygulamamızı hali hazırda kullanıyorsanız, İnternet Bankacılığı’na giriş yaparken bir daha tek kullanımlık SMS şifresi kullanmayacağınızı bildirmek isteriz. Girişte Fibabanka Mobil’den tarafınıza bildirim gelip gelmediğini kontrol ediniz.

Eğer Fibabanka Mobil’den bildirim gelmediyse, Fibabanka Mobil uygulamanıza girip, açılan "ara ekran"a İnternet veya Mobil Bankacılığı şifrenizi girerek İnternet Bankacılığı'na giriş yapabilirsiniz.

Sahip olduğunuz cihazınızın bildirim ayarlarından Fibabanka Mobil'e izin verip vermediğinizi kontrol ediniz. Eğer bildirim izniniz kapalıysa, Fibabanka İnternet Bankacılığı’na giriş yaparken kullanacağınız mobil bildirimin gelmesi için bildirimlerinizi açmanız gerekmektedir.

Fibabanka İnternet Bankacılığı'ndan yaptığım finansal işlem onaylarında SMS şifresi gelmiyor, ne yapmalıyım?

Fibabanka Mobil uygulamamızı hiç kullanmadıysanız, finansal işlem onaylarında size SMS ile gönderilen şifre ile işleminize devam edebilirsiniz.

Eğer Fibabanka Mobil’i hiç kullanmadıysanız ve SMS şifrenizi alamıyorsanız lütfen 444 88 88 Fibabanka Telefon Bankacılığı'nı arayınız.

Tek Kullanımlık SMS Şifresi gönderiminde operatör kaynaklı olarak iletim süreleri değişebilmektedir.

Eğer Fibabanka Mobil uygulamamızı hali hazırda kullanıyorsanız, finansal işlem onaylarında bir daha tek kullanımlık SMS şifresi kullanmayacağınızı bildirmek isteriz. Girişte Fibabanka Mobil’den tarafınıza bildirim gelip gelmediğini kontrol ediniz.

Eğer Fibabanka Mobil’den bildirim gelmediyse, Fibabanka Mobil uygulamanıza girip, açılan "ara ekran"a İnternet veya Mobil Bankacılığı şifrenizi girerek veya ekrandan sadece”onay”a basarak işleminize onay verebilirsiniz.

Sahip olduğunuz cihazınızın bildirim ayarlarından Fibabanka Mobil'e izin verip vermediğinizi kontrol ediniz. Eğer bildirim izniniz kapalıysa, Fibabanka İnternet Bankacılığı’na giriş yaparken ve finansal işlem onaylarında kullanacağınız mobil bildirimin gelmesi için bildirimlerinizi açmanız gerekmektedir.

Fibabanka İnternet Bankacılığı sayfası boş geldiğinde ne yapmalıyım?

Bu durum internet tarayıcınızdan kaynaklı olabilir. Destek için 444 88 88 Fibabanka Telefon Bankacılığı'nı arayabilirsiniz.

Fibabanka İnternet Bankacılığı’nda hesaplarımı kapatabilir miyim?

Evet. Hesap Kapama adımı ile tüm vadeli hesaplar ile Fibabanka İnternet Bankacılığı'ndan açılan sıfır bakiyeli vadesiz hesaplarınızı kapatabilirsiniz.

Fibabanka İnternet Bankacılığı'ndan yaptığım işlemlerde nasıl dekont alacağım?

İlk hesap açılış tarihinizden bugüne kadar yapmış olduğunuz tüm işlemlere ait dekontları, Fibabanka İnternet Bankacılığı'ndan Ürünler - Hesaplar adımından, ilgili hesabınızı seçtikten sonra görüntüleyebilirsiniz. Dekontlar, bilgilendirme amaçlıdır. Dekontunuzu resmi işlemlerinizde kullanmak istediğinizde, en yakın Fibabanka şubesine başvurarak temin edebilirsiniz.

Fibabanka İnternet Bankacılığından yaptığım işlemlerden alınan ücretler nelerdir?

Fibabanka İnternet Bankacılığı'ndan yapılan EFT ve Havale işlemleri ücretsizdir. Diğer işlem ücretlerini görmek için tıklayınız.

Fibabanka İnternet Bankacılığı’nda yapacağım işlemlerde saat sınırlaması var mı?

EFT işlemlerinizi, iş günlerinde saat 09:00 ile 17:00 arasında gerçekleştirebilir, 7 gün 24 saat ileri tarihli EFT talimatı verebilirsiniz. Havale ve fatura ödeme işlemlerinizi ise 7 gün 24 saat gerçekleştirebilirsiniz.

Yanlış bir hesaba EFT yaptım, iptal işlemi için ne yapabilirim?

444 88 88 Fibabanka Telefon Bankacılığı’nı arayarak iptal talebinizi iletebilirsiniz.

Fibabanka İnternet Bankacılığı'ndan yapılan işlemler için alt / üst limit nedir?

Fibabanka İnternet Bankacılığı'nda, Güvenlik, İşlem Yetki ve Limit Yönetimi adımını kullanarak Fibabanka İnternet Bankacılığı'ndan yapılan tüm işlemleriniz için günlük / anlık limit belirleyebilirsiniz. Bu adımdan sadece limit azaltma işlemi yapabilirsiniz. Limitin tekrar yükseltilmesi işlemi yalnızca şubelerimiz kanalıyla gerçekleştirilmektedir.

Fibabanka İnternet Bankacılığı'nı daha güvenli hale getirmek için ne yapmalıyım?

Fibabanka İnternet Bankacılığı Güvenlik menüsünden Tarih & Saat IP Kısıt Yönetimi adımından kısıtlamaları yapabilir, yine aynı menüde yer alan Bilgilendirme Kanal Tercihi seçeneği ile hesabınızdan Fibabanka İnternet Bankacılığı ile yapılan tüm işlemler için bilgilendirme alabilirsiniz.

Cep telefonu numaramı ve e-posta adresimi nasıl güncelleyebilirim?

Cep telefonu numaranızı Fibabanka şubelerine başvurarak dilediğiniz zaman güncelleyebilirsiniz.

E-posta adresi güncellemelerini ise; İnternet Bankacılığı veya Fibabanla Mobil’de yer alan Profil, Kişisel Bilgilerim, E-posta Bilgileri alanından kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.