İNTERNET BANKACILIĞI
Önerilen Aramalar
engelsiz-bankacilik
Sayfayı Değiştirin

Engelsiz Bankacılık

Fibabanka olarak, engelli müşterilerimizin Bankamız ürün ve hizmetlerinden faydalanmalarını sağlamak amacıyla bankacılık uygulamalarımızı hızla geliştirmeye devam ediyoruz.

Hedefimiz, bankacılık hizmetlerimizi tüm müşterilerimizin erişim ve kullanımına en uygun hale getirmek.

Fibabanka'da dokunarak veya dinleyerek bankacılık işlemlerinizi yapabilirsiniz

Fibabanka'da, Braille kabartma, dokunarak hissedilebilen yüzeyler ve sesli yönlendirmeler ile görme engeli olan müşterilerimiz, bankacılık işlemlerini hızlı ve kolayca gerçekleştirebilirler. Bankacılık deneyiminizi daha erişilebilir ve kolay hale getirmek için yaptığımız çalışmalarımızı paylaşmak isteriz.

Görme Engelli Müşterilerimiz

  • Basamak olan şubelerimizde, giriş kapısı ve merdivenlerde kaydırmaz bant uygulaması bulunmaktadır.
  • Braille kabartmalı tanıtıcı levha, şubelerimizin giriş kapısında veya kapı yanındaki camda yer almaktadır.
  • Tüm şubelerimizin içinde hissedilebilir yüzey uygulaması bulunmaktadır.
  • Tüm şubelerimizde merkezi alarm sistemine bağlı sesli acil durum yönlendirmesi kurulmuştur.
  • Etiler Şubemizde engelli asansörü bulunmaktadır.
  • Tüm şubelerimizde şube giriş kapısı yanına acil asistan butonu eklenmiştir. Bu butona basan engelli müşterilerimize destek olmak amacıyla içeride görevli çalışanımız tarafından butonu duyabilen alıcı konumlandırılmıştır.
  • Şube içerisinde yer alan tüm tabela ve levhalarımızda yeşil ve kırmızı renklerin birlikte kullanılmasından kaçınılarak kabartma harfler kullanılmaktadır.
  • Şubelerimizde yer alan sıramatiklerde, engelli müşterilerimizin işlemleri otomatik ve sistematik bir şekilde önceliklendirilmektedir.
  • Zemin katlara yapılacak engelli standartlarını tam olarak sağlayan engelli tuvalet uygulaması, teknik ve fiziki koşulları uygun şubeler için planlamaya alınacaktır.

POS

  • Birçok POS cihazımızın tuşları telefon standardına uygun olarak, bazı tuşlarda görme engelli müşterilerimizin kullanımını kolaylaştırmak üzere kabartma işaretleri kullanılmıştır.

ATM

  • Birçok şubemizde ATM önü hissedilebilir yüzey uygulaması bulunmaktadır.
  • ATM kontrol tuşları telefon standardına uygun şekilde konumlandırılmıştır.
  • Engelli müşterilerimizin, para çekme-yatırma işlemlerinde, kart ve fiş yuvalarına kulaklık girişi eklenerek kolaylıkla ve güvenli bir şekilde erişip kullanabilecekleri şekilde süreç tasarlanmıştır. Kulaklık girişi bulunan ATM listesi için lütfen tıklayınız.
  • Engellilik durumlarını Bankamıza bildiren müşterilerimiz, yurt içinde kurulu tüm ATMlerden herhangi bir ek masraf ödemeden bakiye sorgulama, para çekme, para yatırma, kredi kartı borcu sorgulama ve kredi kartı borcu ödeme işlemlerini yapabilmektedir.
  • Sesli menülere, kulaklık girişi bölmesi olan tüm ATMlerimizden erişilebilmektedir. Sesli menü çalışmamız kapsamında; bakiye sorgulama, para çekme, para yatırma, kredi kartı borcu sorgulama ve kredi kartı borcu ödeme işlemleri bulunmaktadır. Kolay kullanılabilirlik ve kulaklıklardaki ses yüksekliği müşterilerimiz tarafından ayarlanabilmektedir.

Çağrı Merkezi

  • Engelli müşterilerimiz için sesli yanıt sisteminin tuşlama süresi artırılmış, bu sayede müşterilerimizin Telefon Bankacılığımıza bağlanmaları daha kolay hale gelmiştir.
  • Çağrı Merkezi kanalımızdan gerçekleştirilen görüşmelerin tümünde müşteri memnuniyetine yönelik anket seçeneğimiz oluşturulacaktır.

Dijital Bankacılık

  • Mobil ve İnternet Bankacılığı kanallarımızın, görme engelli müşterilerimizin kullandığı ekran okuyucu programlara uyumlu hale getirilmesi için çalışmalarımız hızla devam etmektedir.